مواد اولیه صنایع شکلات سازی

فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی امری تخصصی است زیرا کیفیت محصول نهایی, بسیار به مرغوب بودن مواد اولیه وابسته است. مواد مورد نیاز شکلات سازی مانند کره کاکائو و پودر کاکائو و همچنین دانه قهوه, جزء حساس ترین مواد در صنعت شکلات سازی هستند که نامرغوب بودن آنها, کاملا طعم شکلات و انواع کیک هایی که بر پایه این مواد تهیه می شوند را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را خراب و بی کیفیت می کند.

افتخار ما در چندین سال فعالیت در عرصه فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی همواره این بوده است که بدون واسطه و از بهترین کشورهای آمریکای مرکزی مانند برزیل, اکوادور و یا کشورهای اندونزی, اسپانیا, غنا که در حوزه تولید و کشت این مواد فعالیت دارند, خرید می کنیم چرا که برای ما رضایت خریداران مواد اولیه و نیز مشتریانی که قرار است محصول نهایی تولیدی از این مواد اولیه رو خریداری کنند, بسیار حائز اهمیت است. سایر مواد اولیه دیگر نیز مانند پودر شکر, آرد و شیر خشک صنعتی نیز از بهترین تولید کنندگان داخلی و خارجی مطابق با خواست شما و با بهترین کیفیت خریداری و به شما مشتریان گرامی عرضه می شود.

شکلات سازی در ایران

در ایران تولید شکلات سابقه ی زیادی ندارد و نخستین کارخانه شکلات‌سازی در ایران در سال ۱۳۲۴ پیش توسط دو برادر در تبریز راه‌اندازی شد. محصول این کارخانه تا مدت‌ها فقط آب‌نبات و تافی برای بچه‌ها بود؛ که بعدها به نام «داداش برادر» شناخته شد و امروزه با نام «آیدین» شناخته می‌شود. این کارخانه و کارخانه‌های بسیاری که پس از آن به وجود آمدند به‌تدریج دامنه فعالیت خود را گسترش دادند و انواع دیگری از محصولات را تولید کردند.

در دهه‌های کنونی این شرکت‌ها بطرف تولید شکلات‌های تخته‌ای و لُقمه‌ای در قالب مجلسی حرکت کرده‌اند. به‌طوری‌که امروزه انواع تافی، کارامل، کرم کاکائو، کارولین و تارافل وشکلات‌های مغزدار، فانتزی، تلخ و روشن در اشکال گوناگون با بسته‌بندی‌های مناسب تولید می‌کنند.

فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی

فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی

آنچه که در حوزه فروش هر محصول اهمیت زیادی دارد, بحث کاهش زمان خرید محصول از تولید کننده و تحویل آن به مشتری می باشد. ما در زمینه فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی به این موضوع بسیار اهمیت می دهیم.

مواد اولیه مورد نیاز برای صنعت شکلات سازی, فرآورده هایی حساس هستند که شرایط خاص نگهداری را نیاز دارند. از طرفی افزایش زمان نگهداری آنها به صورت خام, بر کیفیت و طعم آنها مستقیما اثر گذار خواهد بود و باید در اسرع وقت چرخه خرید را به اتمام برسانند و برای مصرف به دست مشتری برسند.

ما با بهره گیری از افراد حرفه ای در زمینه خرید محصول از تولیدکنندگان داخلی و خارجی, سعی کرده ایم تا محصول مد نظر مشتری را در کمترین زمان ممکن خریداری و به وی تحویل دهیم تا هم کیفیت محصول در طول این پروسه حفظ شود و هم مشتریان عزیز را از مشکلاتی مانند بد طعم شدن و یا حتی خرابی محصول که ناشی از طولانی شدن پروسه تحویل است, دور کنیم.

تجربه ما در سالهایی که در زمینه فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی فعالیت داریم, نشان داده است که رضایت مشتریان اغلب وابسته به سه مورد مرغوب بودن مواد, کاهش زمان تحویل کالا و هزینه مناسب کالا است که ما تمام سعی مان را برای تحقق این موارد به کار بسته ایم.

درصورتی که قصد خرید و تهیه دیگر محصولات از قبیل فروش کلرهندی  ، فروش مواد اولیه صنایع غذایی ، فروش مواد اولیه شیمیایی ، فروش پودر کاکائو ،  فروش روغن جانشین کره کاکائو  می توانید از طریق سایت و یا تلفن شرکت اسنپ شیمی سفارش خود را اعلام کنید