مواد اولیه شیمیایی

فروش مواد اولیه شیمیایی ، به طور کلی مواد شیمیایی به دو دستۀ اورگانیک و غیر اورگانیک تقسیم میشوند که در زبان تخصصی تر به ترتیب مواد معدنی و مواد عالی نامیده می شوند. مواد اولیه شیمیایی در هر صنعتی اهمیت دارند زیرا آنها را تغییر شکل میدهند تا به موادی که می خواهند تبدیل شوند. به عبارت دیگر تبدیل پیش ماده به مادۀ مورد نظر است.

ممکن است دو مواد اولیه به صورت مجزا هیچ کاربردی نداشته باشند اما در ترکیب با مواد دیگر به ماده ای سودمند و چه بسا پر استفاده تبدیل شوند. فرایند نامبرده در صنعت شوینده، صنعت غذایی و مواد خوراکی کاربرد دارد. برای مثال در شامپو، صابون، تاید و شوینده هایی که احتیاج به کف دارند پایۀ ترکیبات تشکیل دهنده موادی است که تولید کف میکنند و مواد دیگر به تناسب کاربرد محصولات در آنها استفاده میشود.

تهیه مواد اولیه شیمیایی

به طور کلی تهیه یا فروش مواد اولیه شیمیایی به دو نوع آزمایشگاهی و بازاری تقسیم میشود. در نمونه اول مواد توسط خود صاحبان صنایع در آزمایشگاه آنالیز و سنتز میشود. در بعضی صنایع هم مواد اولیه به صورت مستقیم از بازار خریداری می شود.

در فروش مواد اولیه شیمیایی مواد بازاری به دلیل استفاده از تجهیزات صنعتی پیشرفته تر از خلوص بالاتری برخوردارند. بررسی چندین متخصص و کارشناس باعث ارائه کیفیت بالاتری به نسبت مواد آزمایشگاهی  می شود زیرا اجحاف داشتن بر تمام پارامترها در آزمایشگاه کار سخت تری است.  

فروش مواد اولیه شیمیایی

فروش مواد اولیه شیمیایی در صنعت آرایشی

کالاهای فرآیند شدۀ آرایشی و بهداشتی به دسته های زیر تقسیم می شوند:

سموم و ضد عفونی کننده ها، فرآورده های آرایشی، فرآورده های پلیمری و فرآورده های سلولزی. در فروش مواد اولیه شیمیایی برای واردات این کالا ها به منظور تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی، شخص موظف است از وزارت بهداشت مجوز ورود و گواهی بهداشت دریافت کند.

گواهی بهداشت، گواهی ای است که ایمنی و سالم بودن محموله وارداتی و بی ضرر بودن آنها برای مصارف انسانی را تضمین می کند. توصیه بر این است که قبل از خرید خارجی فرآورده های بهداشتی و آرایشی GMP و PMF  را از فروشنده بخواهید.

PMF اطلاعاتی رو مورد محل تولید، روش تولید و کنترل فرآورده های بهداشتی آرایشی است.  GMP تضمین کیفیت محصول نهایی با توجه به استانداردهای کیفیت است. شرایط نگهداری مواد مشروط به رعایت پروتکل هایی اعم از دما و رطوبت مناسب، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، سیستم تهویه و سکو جهت بارگیری است. باید انبار مواد آتش زا و خطرناک از انبار اینگونه کالاها نیز جدا باشد.  

ترکیبات مواد آرایشی

رنگ و اسانس از مواد اولیه مورد نیاز و ضروری برای تهیه لاک ها و سایه های آرایشی است. پیگمنت ها عنصر پرکاربرد دیگر کالاهای آرایشی هستند که از رنگدانه ها تشکیل شده اند و حالتی پودری دارند.

با ترکیب پیگمنت های مختلف رنگهای مورد نظر تهیه میشوند. به طور مثال در ترکیبات لاک قرمز از دو نوع رزین مختلف و پیگمنت قرمز استفاده میشود اما برای لاک بنفش از ترکیب پیگمنت قرمز و پیگمنت آبی رنگ مورد نظر به دست می آید.

رسیدن به رنگ مورد نظر نیز از دانش هایی است که شیمی دان ها برای رسیدن به محصول دلخواه باید کسب کنند. 

درصورتی که قصد خرید و تهیه دیگر محصولات از قبیل فروش کلرهندی ، فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی  ، فروش مواد اولیه صنایع غذایی  ، فروش پودر کاکائو ،  فروش روغن جانشین کره کاکائو  می توانید از طریق سایت و یا تلفن شرکت اسنپ شیمی سفارش خود را اعلام کنید