روغن جانشین کره کاکائو

فروش روغن جانشین کره کاکائو ، که در تهیه شکلات استفاده می شود دارای خاصیت بسیار خاص و ذوبی می باشد . کره کاکائو طبیعی به دلیل محدودیت آن و هزینه بالای آن امروزه از جانشین آن استفاده می شود که از هسته پالم و توسط تکنولوژي فراکسيون توليد مي شوند که در کل  جايگزين کره کاکائو درشکلاتهاي قالبي و روکشي مي گردند.این روغن ها بسیار مقاوم هستند در برایر اکسیداسیون و همچنین بسیار خاصیت ذوبی بالایی دارد که از بلوم شدن شکلات در نگهداری طولانی  جلوگیری میکند.

مزیت های روغن جانشین کره کاکائو

فروش روغن جانشین کره کاکائو  معمولاً  به صورت بسته بندی های مختلف با قیمت های متفاوت می ‌‏باشد. البته ناگفته نماند که فروش روغن جانشین کره کاکائو هم از میان محصولات وارداتی است و هم نمونه های داخلی آن نیز در بازار وجود دارد.

از آنجا که  فروش روغن جانشین کره کاکائو بسیار پر طرفدار و پراستفاده است، این محصول باید تمام مجوز های بهداشتی  را نیز داشته و همچنین دارای کیفیت مناسبی باشد که خوشبختانه این محصول بی‌‏نظیر همان محصولی است  که شما  به دنبالش هستید.

‏از سایر مزیت های فروش روغن جانشین کره کاکائو در داخل کشور برای شیرینی پزی ها می توان به مناسب بودن قیمت آن نسبت به کره کاکائو اشاره کرد. علاوه بر این این روغن دارای نقطه ذوب بالایی نیز می باشد که این ویژگی به روغن جانشین کره کاکائو کمک می کند تا در مناطق گرمسیری به سادگی ذوب نشود.

علت محبوبیت فروش روغن جانشین کره کاکائو

‏همانطور که می‌‏دانید  کره کاکائو  از اصلی ترین مواد تشکیل دهنده شکلات به شمار می‌‏رود اما به علت قیمت بالای آن  و همچنین محدودیت کره کاکائو  استفاده از آن مقرون به صرفه نمی باشد.

اما جای نگرانی نیست زیرا شما قادرید به جای خرید کره کاکائو، از روغن جایگزین آن استفاده کنید که هم دارای قیمت مناسب بوده و هم از کیفیت بالایی برخوردار است  و علاوه بر همه اینها  دارای خواص معدنی مشابهی نیز می باشد.

‏روغن جانشین کره کاکائو (CBS) دارای مقادیری اسیدهای چرب می باشد که خاصیت های آنتی اکسیدانی شکلات و کاکائو را نیز حفظ می نماید. بنابراین می‌‏توان از آنها   به راحتی برای ساختن روغن قنادی استفاده کرد و از کیفیت وصف ناپذیر آن نهایت لذت را برد.

فروش روغن جانشین کره کاکائو

فروش روغن جانشین کره کاکائو

 

فروش روغن جانشین کره کاکائو، معروف به CBS ‏برای تولید شیرینی و کلوچه، کیک، بیسکویت و همچنین تولید کنندگان شکلات تلخ و غیره در نظر گرفته شده است و اغلب در شیرینی پزی ها به عنوان روکش شکلات، روکش بستنی و یا در داخل پنیر ها و دسر ها از این روغن استفاده می‌‏شود.

‏روغن جانشین کره کاکائو همانطور که از نامش پیداست روغنی است که جایگزین کره کاکائو می شود. CBS ‏یا همان روغن جانشین کره کاکائو از هسته پالم به دست می آید که به علت طبیعی بودن دارای مزیت های فراوانی بوده و طرفداران بسیاری دارد. از این رو فروش روغن جانشین کره کاکائو می تواند ضمن جلوگیری از ایجاد مضرات ناشی از سایر مواد جایگزین مورد استفاده، فوایدی را هم برای سلامتی بدن مشتریان به ارمغان بیاورد. 

معادل کره کاکائو و بهبود دهنده کره کاکائو از جمله این چربی ها می باشند و خواص ذیل را دارند:

مشکل صابونی شدن در این نوع شکلات وجود ندارد

شکلات هایی نرم تر و منعطف تر هستند.

برای دراژه های شکلاتی که لایه شکلات در معرض آنزیم لیپاز مغزی قراردارند پربی مناسبی هستند.

جايگزين کره کاکائو که نیازی به عملیات تمپرینگ ندارد و غیر لوریکی هسند.

بهترین منبع ان روغن پالم کرنل است.

ساختار آنها با اسید چرب لوریک می باشند و سی بی اس در این دسته قرار دارد.

حداکثر 5% باید در ترکیب با کره کاکائو قرار بگیرد و با پودر کاکائو کم چرب 10 تا 12 % باید مخلوط شود.

نیاز به تمپرینگ ندارد و به راحتی به فرم بتا پریم کریستاله می شود

سازگاریشان با شیر خشک پایین است لذا در فرمول شکلات از شیر خشک کم چرب استفاده شود.

این ماده ضروریست که در بسته بندی های اورجینال در محیطی خشک، دارای تهویه و خنک نگهداری شود. بعلاوه نباید در معرض مستقیم نور خورشید و سایر منایع حرارتی قرار گیرد.

درصورتی که قصد خرید و تهیه دیگر محصولات از قبیل فروش کلرهندی ، فروش مواد اولیه صنایع شکلات سازی  ، فروش مواد اولیه صنایع غذایی ، فروش مواد اولیه شیمیایی ، فروش پودر کاکائو  می توانید از طریق سایت و یا تلفن شرکت اسنپ شیمی سفارش خود را اعلام کنید